Osoba wykwalifikowana - Ogłoszenie 31/2025
RSS| Stanowisko: | Osoba wykwalifikowana - Ogłoszenie 31/2025 |
|---|---|
| Miejsce pracy: | Obiekt Racibórz, Gospodarcza 1 |
| Termin składania ofert: | 28.11.2025 do godz. 23:59 |
| Miejsce składania ofert: | IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa |
| Status: | aktualne |
IBPRS-PIB
ogłasza nabór na wolne stanowisko
| Ogłoszenie | nr 32/2025 |
| Miejsce pracy | IBPRS-PIB w Warszawie, ul. Rakowiecka 36, obiekt w Raciborzu |
| Nazwa stanowiska | osoba wykwalifikowana |
| Nazwa komórki organizacyjnej | Dział Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (GR) |
| Wymiar etatu | pełny etat |
Przewidywana kwota wynagrodzenia zasadniczego od 8000,00 zł do uzgodnienia w zależności od dotychczasowego doświadczenia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- sprawowanie nadzoru nadzór nad uprawą konopi innych niż włókniste i zbiorem ziela konopi innych niż włókniste;
- kierowanie procesem uprawy, zbioru, wstępnego podsuszania i przechowywania konopi innych niż włókniste w obiektach uprawowych Instytutu;
- kierowanie pracami personelu realizującego czynności związane z uprawą konopi innych niż włókniste;
- kontrola zgodności procesów związanych z uprawą z przepisami ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii oraz zasadami Dobrej Praktyki Uprawy i Zbioru (GACP);
- projektowanie i współtworzenie procedur, systemu kontroli w zakresie prowadzonej uprawy oraz systemów jakościowych dotyczących zbioru;
- współpraca z organami nadzoru oraz wskazanymi kontrahentami w zakresie prowadzonej uprawy;
- prowadzenie dokumentacji w zakresie uprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz systemem jakości Instytutu;
- szkolenie i nadzór nad personelem uczestniczącym w procesach uprawy konopi.
Szczegółowy zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem
- reprezentowanie Instytutu przed organami administracji publicznej w zakresie prowadzonej uprawy;
- prawo do zatwierdzania i podpisywania dokumentacji jakościowej i kontrolnej związanej z uprawą;
- uprawnienie do wstrzymania lub zakazu prowadzenia procesu uprawy w przypadku stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi przepisami lub zasadami GACP.
Warunki pracy:
1) praca stacjonarna od poniedziałku do piątku
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie analityki medycznej, biologii, biotechnologii, chemii, farmacji, medycyny lub weterynarii;
- udokumentowany staż pracy co najmniej 3 lata;
- znajomość problematyki: co najmniej 2 lata w zakresie wytwarzania lub kontroli jakości produktów leczniczych, substancji czynnych lub surowców farmaceutycznych u posiadacza zezwolenia na
- wytwarzanie lub import produktów leczniczych, o którym mowa w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne - w tym co najmniej rok doświadczenia w nadzorze nad procesami produkcji, kontroli jakości lub uprawy surowców roślinnych podlegających regulacjom farmaceutycznym;
- spełnienie wymagań określonych w art. 49a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii dla osoby wykwalifikowanej;
- znajomość krajowych i unijnych przepisów prawa farmaceutycznego, Dobrej Praktyki Uprawy i Zbioru (GACP), znajomość zasad Dobrej Praktyki Wytwarzania (GMP);
- znajomość regulacji prawnych dotyczących konopi innych niż włókniste;
- znajomość języka obcego: język angielski w stopniu umożliwiającym korzystanie z literatury fachowej i regulacji farmaceutycznych;
- umiejętność obsługi komputera pakiet MS Office (Excel, Word);
- odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji wyników oraz pracy z dokumentacją jakościową;
- dobra organizacja pracy własnej i zespołu;
- dokładność i precyzja w realizacji zadań, systematyczność i skrupulatność.
Wymagania dodatkowe:
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w instytucjach naukowo-badawczych lub laboratoriach kontroli jakości;
- doświadczenie w przeprowadzaniu analiz jakościowej i ilościowej produktów leczniczych i substancji czynnych oraz przeprowadzanie badań i czynności kontrolnych koniecznych do zapewnienia jakości produktów leczniczych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
- kwestionariusz osobowy (do pobrania);
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów (do pobrania);
- oświadczenia dla kandydatów (do pobrania);
- kserokopia dokumentu (dyplom) potwierdzającego posiadane wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy) potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy, wymagane w ogłoszeniu niezbędne doświadczenie zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzające uprawnienia kwalifikacyjne lub zawodowe określone w art. 49a ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii dla osoby wykwalifikowanej.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie elektronicznej na adres rekrutacja@ibprs.pl lub pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie IBPRS-PIB w Warszawie, ul. Rakowiecka 36, lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres:
IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa
do dnia 28.11.2025 r. (decyduje data wpływu do IBPRS-PIB) z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: „Ogłoszenie nr 32/2025”.
List motywacyjny, oświadczenia, klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych i kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.
W przypadku aplikowania na więcej niż jedno ogłoszenie o naborze, komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć na każde ogłoszenie osobno.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu związanym z naborem.
Nie ma możliwości składania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze będą poinformowani telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszym przebiegu naboru.
Po przeprowadzonym postępowaniu kwalifikacyjnym informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej IBPRS-PIB (bip.ibprs.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie IBPRS-PIB w Warszawie.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu naboru jest IBPRS-PIB jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor IBPRS-PIB.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora IBPRS-PIB inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa
- e-mail: ludwik.najdychor@ibprs.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe (w tym dane na temat niepełnosprawności) w zakresie wskazanym w przepisach prawa[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego naboru lub rekrutacji, natomiast inne dane na podstawie zgody[2], która może zostać odwołana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu odwołania zgody.
Okres przechowywania danych
IBPRS-PIB nie zwraca złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszenie w ramach naboru na stanowisko, w tym kierownicze stanowisko, są komisyjnie niszczone po upływie 90 dni od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procesie naboru, a w przypadku nie zatrudnienia żadnego z kandydatów – bezzwłocznie po zakończeniu naboru.
W przypadku rekrutacji na stanowisko na zastępstwo - w przypadku, gdy nie podjęto decyzji o zatrudnieniu dokumenty aplikacyjne są komisyjnie niszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru, nie później niż w ciągu 7 dni od daty wpływu.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
Przekazywanie danych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
Profilowanie
Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
- informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.
[1] Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w związku z art. 221 § 1, 2, 4 i 5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.)
[2] Art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
| Odpowiedzialny za treść: | Agnieszka Uścińska |
|---|---|
| Wytworzył: | Marcin Sokołowski |
| Data wytworzenia: | 07.11.2025 |
| Opublikował w BIP: | Marcin Sokołowski |
| Data opublikowania: | 08.11.2025 01:04 |
| Liczba wyświetleń: | 11 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.