Laborant w ZMT - Ogłoszenie 35/2025
RSS| Stanowisko: | Laborant w ZMT - Ogłoszenie 35/2025 |
|---|---|
| Miejsce pracy: | Zakład Technologii Mięsa i Tłuszczu w Warszawie (ZMT) |
| Termin składania ofert: | 15.12.2025 do godz. 23:59 |
| Miejsce składania ofert: | IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa |
| Status: | aktualne |
IBPRS-PIB
ogłasza nabór na wolne stanowisko
| Ogłoszenie | nr 35/2025 |
| Miejsce pracy | IBPRS-PIB w Warszawie, Zakład Technologii Mięsa i Tłuszczu, ul. Jubilerska 4 |
| Nazwa stanowiska | laborant |
| Nazwa komórki organizacyjnej | Zakład Technologii Mięsa i Tłuszczu - ZMT |
| Wymiar etatu | pełny etat |
Przewidywana kwota wynagrodzenia zasadniczego brutto MW do 5100 zł (do uzgodnienia w zależności od dotychczasowego doświadczenia)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wykonywanie analiz fizykochemicznych w żywności, głównie w mięsie i przetworach mięsnych,
- udział w realizacji prac badawczych oraz prac komercyjnych,
- wypełnianie bieżącej dokumentacji systemu zarządzania,
- obsługa urządzeń laboratoryjnych,
- realizacja badań od rejestracji do wydania sprawozdań,
- udział w utrzymywaniu oraz ciągłym doskonaleniu skuteczności systemu zarządzania zgodnego z normą PN-EN ISO/IEC 17025.
Warunki pracy:
1) praca w laboratorium
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, w kierunku związanym z analizą żywności, technologią żywności, biologią, biotechnologią, inżynierią lub chemią żywności,
- staż pracy: min 3 miesiące (w tym praktyki zawodowe, staże studenckie),
- obsługa podstawowego sprzętu laboratoryjnego;
- zdolność analitycznego myślenia,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i skrupulatność,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie,
- odpowiedzialność, systematyczność, dokładność i sumienność w realizacji powierzonych obowiązków,
- umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office (Excel, Word).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny (własnoręcznie podpisany);
- kwestionariusz osobowy (do pobrania);
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów (do pobrania);
- oświadczenia dla kandydatów (do pobrania);
- kserokopia dokumentu (dyplom) potwierdzającego posiadane wykształcenie;
- kserokopie dokumentów
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie elektronicznej na adres rekrutacja@ibprs.pl lub pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie IBPRS-PIB w Warszawie, ul. Rakowiecka 36, lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres:
IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa
do dnia 15.12.2025 r. (decyduje data wpływu do IBPRS-PIB) z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: „Ogłoszenie nr 35/2025”.
List motywacyjny, oświadczenia, klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych i kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.
W przypadku aplikowania na więcej niż jedno ogłoszenie o naborze, komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć na każde ogłoszenie osobno.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu związanym z naborem.
Nie ma możliwości składania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.
Kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze będą poinformowani telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszym przebiegu naboru.
Po przeprowadzonym postępowaniu kwalifikacyjnym informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej IBPRS-PIB (bip.ibprs.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie IBPRS-PIB w Warszawie.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu naboru jest IBPRS-PIB jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor IBPRS-PIB.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora IBPRS-PIB inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa
- e-mail: ludwik.najdychor@ibprs.pl
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe (w tym dane na temat niepełnosprawności) w zakresie wskazanym w przepisach prawa[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego naboru lub rekrutacji, natomiast inne dane na podstawie zgody[2], która może zostać odwołana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu odwołania zgody.
Okres przechowywania danych
IBPRS-PIB nie zwraca złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszenie w ramach naboru na stanowisko, w tym kierownicze stanowisko, są komisyjnie niszczone po upływie 90 dni od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procesie naboru, a w przypadku nie zatrudnienia żadnego z kandydatów – bezzwłocznie po zakończeniu naboru.
W przypadku rekrutacji na stanowisko na zastępstwo - w przypadku, gdy nie podjęto decyzji o zatrudnieniu dokumenty aplikacyjne są komisyjnie niszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru, nie później niż w ciągu 7 dni od daty wpływu.
Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
Przekazywanie danych
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
Profilowanie
Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.
[1] Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w związku z art. 221 § 1, 2, 4 i 5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.)
[2] Art. 6 ust. 1 lit a) RODO;
| Odpowiedzialny za treść: | Wita Żurawska |
|---|---|
| Wytworzył: | Marcin Sokołowski |
| Data wytworzenia: | 01.12.2025 |
| Opublikował w BIP: | Marcin Sokołowski |
| Data opublikowania: | 04.12.2025 00:23 |
| Ostatnio zaktualizował: | Marcin Sokołowski |
| Data ostatniej aktualizacji: | 04.12.2025 00:51 |
| Liczba wyświetleń: | 44 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.