W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Konserwator w DA

RSS
Stanowisko: Konserwator w DA
Miejsce pracy: Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 84
Termin składania ofert: 29.08.2025 do godz. 10:00
Miejsce składania ofert: IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa
Status: aktualne

IBPRS-PIB
ogłasza nabór na wolne stanowisko 

 

Ogłoszenie    nr 26/2025
Miejsce pracy        Łódź, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 84
Nazwa stanowiska   konserwator  
Nazwa komórki organizacyjnej      Dział Administracyjno-Techniczny (DA)
Wymiar etatu   pełen etat

 

 

Przewidywana kwota wynagrodzenia zasadniczego brutto MW – 6000 zł (w zależności od dotychczasowego doświadczenia)

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Utrzymanie sprawności technicznej i ciągłości pracy nieruchomości należących do IBPRS-PIB usytuowanych w Łodzi, w tym:

  • utrzymywanie sprawności technicznej i ciągłości pracy instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody użytkowej, kanalizacyjnej i chłodniczej,
  • współpraca w zakresie napraw i konserwacji w celu bezawaryjnej pracy maszyn i urządzeń znajdujących się w Zakładach w Łodzi, usuwanie awarii,
  • ustalenie, w porozumieniu z zainteresowanymi komórkami, terminów przestojów maszyn i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia planowanych przeglądów i remontów oraz zlecenie jednostkom specjalistycznym wykonywania okresowych przeglądów i remontów,
  • załatwianie spraw w zakresie współpracy z zakładami prowadzącymi dostarczanie mediów,
  • udział w komisjach odbioru technicznego i komisjach awaryjnych,
  • przyjmowanie zleceń awaryjnych,
  • uczestniczenie przy odbiorze maszyn i urządzeń po remoncie i naprawie,
  • rozliczenia zużycia energii elektrycznej dla najemców
  • nadzór nad pracą urządzeń chłodniczych, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi,
  • współpraca z przedstawicielami najemców oraz służbami ochrony obiektu w zakresie prawidłowego funkcjonowania nieruchomości oraz usuwania awarii,
  • prowadzenie prac konserwacyjnych, naprawczych oraz usuwanie drobnych awarii instalacji budynkowych,
  • wykonywanie zgodnie z potrzebami drobnych przeróbek ww. instalacji,
  • ustalanie, w porozumieniu z kierownikiem Działu, zakresu robót konserwacyjnych, modernizacyjnych i remontowych koniecznych do wykonania oraz sposobu ich realizacji,
  • zgłaszanie kierownikowi Działu wszelkich nieprawidłowości i zauważonych usterek dotyczących stanu technicznego i infrastruktury budynków i przyległego terenu

 

 

Warunki pracy: 

Praca fizyczna.

 

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: min. zawodowe/średnie,
  • staż pracy: min. 3 lata
  • niezbędna wiedza specjalistyczna lub dziedzinowa: nie dotyczy,
  • umiejętność obsługi komputera (poczta, internet, programy MS Office),,
  • dobra organizacja pracy własnej, 
  • odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji.

 

 

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w wykonywaniu, naprawie i konserwacji wskazanych instalacji oraz wykonywaniu drobnych robót remontowo-budowlanych.

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny (własnoręcznie podpisany); 
  • kwestionariusz osobowy (do pobrania);
  • klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów (do pobrania);
  • oświadczenia dla kandydatów (do pobrania);
  • kserokopia dokumentu (świadectwo/dyplom) potwierdzającego posiadane wykształcenie;
  • kserokopie świadectw pracy (bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy) potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy.

 

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie elektronicznej na adres rekrutacja@ibprs.pl lub pisemnej w zamkniętej kopercie w siedzibie IBPRS-PIB w Warszawie, ul. Rakowiecka 36, lub przesłać za pomocą operatora pocztowego na adres:

IBPRS-PIB, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa

do dnia 29.08.2025 do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do IBPRS-PIB) z dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: „Ogłoszenie nr 26/2025”.


List motywacyjny, oświadczenia, klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych i kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane.

W przypadku aplikowania na więcej niż jedno ogłoszenie o naborze, komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć na każde ogłoszenie osobno.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu związanym z naborem.

Nie ma możliwości składania dokumentów aplikacyjnych poza ogłoszeniem.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania określone w ogłoszeniu o naborze będą poinformowani telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszym przebiegu naboru.

Po przeprowadzonym postępowaniu kwalifikacyjnym informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona poprzez opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej IBPRS-PIB (bip.ibprs.pl) oraz umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie IBPRS-PIB w Warszawie.

 

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów


Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu naboru jest IBPRS-PIB jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor IBPRS-PIB.

 

 

Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora IBPRS-PIB inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

 

 

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe (w tym dane na temat niepełnosprawności) w zakresie wskazanym w przepisach prawa[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego naboru lub rekrutacji, natomiast inne dane na podstawie zgody[2], która może zostać odwołana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu odwołania zgody. 

 

 

Okres przechowywania danych

IBPRS-PIB nie zwraca złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszenie w ramach naboru na stanowisko, w tym kierownicze stanowisko, są komisyjnie niszczone po upływie 90 dni od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w procesie naboru, a w przypadku nie zatrudnienia żadnego z kandydatów – bezzwłocznie po zakończeniu naboru.

W przypadku rekrutacji na stanowisko na zastępstwo - w przypadku, gdy nie podjęto decyzji o zatrudnieniu dokumenty aplikacyjne są komisyjnie niszczone niezwłocznie po zakończeniu naboru, nie później niż w ciągu 7 dni od daty wpływu.

 

 

Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa.

 

 

Przekazywanie danych

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

 

 

Profilowanie 

Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą podlegały profilowaniu (zautomatyzowanemu przetwarzaniu).

 

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) usunięcia danych osobowych;

5) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

 

 

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne, ale niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru.

                                                                                       


 
[1] Art. 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w związku z art. 221 § 1, 2, 4 i 5 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm.) 

[2] Art. 6 ust. 1 lit a) RODO;

Załączniki:

rekrutacja-ogloszenie_26_2025
pdf, 200 kB
Odpowiedzialny za treść: Marcin Sokołowski
Wytworzył: Marcin Sokołowski
Data wytworzenia: 20.08.2025
Opublikował w BIP: Marcin Sokołowski
Data opublikowania: 20.08.2025 09:35
Liczba pobrań: 0
Odpowiedzialny za treść: Marcin Sokołowski
Wytworzył: Marcin Sokołowski
Data wytworzenia: 19.08.2025
Opublikował w BIP: Marcin Sokołowski
Data opublikowania: 19.08.2025 23:59
Ostatnio zaktualizował: Marcin Sokołowski
Data ostatniej aktualizacji: 20.08.2025 09:35
Liczba wyświetleń: 97

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.